vrijdag 9 mei 2014

Ding 4 - Skype

Wat is Skype?
Het is een programma waarmee je met behulp van internet kunt telefoneren.

Wat kun je met Skype?
Met Skype kun je chatten, bellen en videogesprekken voeren en dat zo lang je het zelf wilt. Om dit allemaal te kunnen doen heb je wel een Skype of een Microsoft account nodig. Ook is het mogelijk om met Skype vaste nummers te bellen, hiervoor heb je wel Skype tegoed nodig.

Wat zijn de voordelen van Skype?
  • Je kunt iedereen over de hele wereld bereiken 
  • Het is erg makkelijk in gebruik 
  • Het is gratis 
  • Het is betrouwbaar

Wat zijn de nadelen van Skype?
  • Soms is het programma zo overbelast dat het verbinding erg slecht wordt (gebeurt erg vaak)
  • Je kunt door iedereen toegevoegd worden 

Wat is mijn ervaring met Skype?
Vroeger maakte ik veel meer gebruik van Skype, maar nu Facebook er is kan ik veel makkelijker via Facebook chatten. Skype gebruik ik nu nog om af en toe te bellen met mijn vriendinnen uit Litouwen. Over het algemeen heb ik geen slechte ervaringen met Skype, behalve dat het programma soms van erg slechte kwaliteit is. Zo heb ik meerdere keren meegemaakt dat mijn videogesprek zomaar werd afgebroken omdat er geen verbinding meer was. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten