donderdag 15 mei 2014

Ding 17 - Ster Extra

Wat is Ster Extra?
Het is een applicatie voor Android die je uniekie acties en kortingscodes laat zien en ontvangen tijdens reclameblokken op TV.

Wat kun je met Ster Extra?
Je telefoon en/of je tablet wordt gekoppeld aan de Ster-reclames op TV en voegt er interactieve aanbiedingen en acties aan toe. De app reageert live op de reclame tijdens de Ster Extra reclameblokken en laat de bijbehorende acties zien, of zoals ze het zelf noemen: premiums. De premiums zijn tijdelijke aanbiedingen speciaal voor jou.

Wat zijn de voordelen van Ster Extra?
  • Je kunt zonder een profiel aan te maken meteen beginnen 
  • Je kan zien welke premiums binnenkort te gebruiken zijn
  • Je kunt je met je Facebook-account inloggen
  • Je kunt je account erg makkelijk opzeggen
  • Toegang tot unieke aanbiedingen 
  • Makkelijk in gebruik

Wat zijn de nadelen van Ster Extra?
  • Premiums worden steeds herhaald
  • Er is meestal maar 1 premium tegelijk beschikbaar
  • Als je gebruik wilt maken van een premium, word je naar een externe website verwezen

Wat is mijn ervaring met Ster Extra?
Wat een leuke applicatie! Ik vind het idee alleen al heel leuk. Zelf heb ik nog geen gebruik van een premium gemaakt, dus ik weet niet of er kleine lettertjes zijn. De app zelf werkt prima en ziet er niet ingewikkeld uit. Het is wel jammer dat je naar een externe website verwezen wordt als je gebruik wilt maken van een premium. Misschien maak ik in de toekomst hier nog gebruik van. Maar aangezien er zo weinig premiums zijn en ze ook steeds herhaald worden, denk ik dat het nog even duurt voordat ik hier gebruik van ga maken. Maar ik denk dat er zeker mensen zijn die een gat in de lucht springen als ze deze app ontdekt hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten