vrijdag 9 mei 2014

Ding 3 - Instagram

Wat is Instagram?
Instagram is niet alleen een applicatie voor je telefoon maar ook een website.

Wat kun je met Instagram?
Je kun met Instagram foto's en video's delen met je volgers. Ook kun je je foto's en video's een leuke filter geven. Verder kun je oneindig veel foto's van andere gebruikers zien. Ook kun je ervoor kiezen om andere gebruikers te volgen, dan komen hun nieuwe foto's en video's standaard op je home pagina. Ook kun je je eigen Instagram foto's op andere social media delen zoals Facebook en Twitter. Verder kun je je berichten voorzien van een hashtag waardoor andere gebruikers veel makkelijker op je account kunnen komen.

Wat zijn de voordelen van Instagram?
  • Je kunt je foto's en video's erg mooi maken met behulp van filters
  • Het is gratis 
  • Je kunt iedereen volgen die je wilt en andere kunnen jou volgen 
  • Je kunt je berichten ook op andere media posten zoals op Facebook en Twitter
  • Er zijn talloze applicaties ontwikkeld om Instagram nog leuker te maken zoals Foto-editor

Wat zijn de nadelen van Instagram?
  • Het is erg verslavend 
  • Internetverbinding is noodzakelijk 

Wat is mijn ervaring met Instagram?
Ik ben super verslaafd aan Instagram en het liefst surf ik de hele dag door op Instagram. Ik vind het super leuk en heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik zet regelmatig foto's op Instagram zodat mijn huidige volgers ze kunnen zien en zodat ik nog meer volgers krijg.

Volg mij op Instagram!

Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten