donderdag 15 mei 2014

Ding 16 - PicMonkey

Wat is PicMonkey?
Dat is een website waarmee je je foto's op een erg leuke manier kunt bewerken.

Wat kun je met PicMonkey?
Je kunt een foto kiezen die je vervolgens online met PicMonkey kunt bewerken. Er zijn heel veel dingen die je ermee kunt doen, namelijk: je foto een ander formaat geven, je foto scherper maken, knippen, een ander kleurtje geven, uit talloze effecten kiezen om op je foto toe te passen, je make-up 'bijwerken', tekst aan je foto toevoegen, verschillende stikkers op je foto 'plakken', je foto een mooi montuur geven en nog veel meer! Ook kun je een collage maken en daar vervolgens alle effecten op toepassen die je wilt. En als je je account opwaardeert heb je nog meer keuzes.

Wat zijn de voordelen van PicMonkey?
  • Het is online 
  • Je kunt verschillende effecten over elkaar heen 'leggen'
  • Het is erg uitgebreid
  • Gebruiksvriendelijk 
Wat zijn de nadelen van PicMonkey?
  • Niet alles is gratis 

Wat is mijn ervaring met PicMonkey?
Toen het nog Picknick heette was ik er al fan van! Ik hou niet van ingewikkelde programma's zoals photoshop, maar ik wil wel graag mijn foto's bewerken, en het liefst online omdat downloaden altijd een of andere vreemde virus op mijn laptop tovert. PicMonkey is dus echt ideaal voor mij. Het is heel simpel in gebruik en je kunt weer heel makkelijk je bewerkte foto's weer opslaan op je computer. Ik ben razend enthousiast over dit programma!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten