donderdag 22 mei 2014

Ding 22 - '21 dingen'

Zo zo, dacht ik klaar met mijn 21 dingen te zijn, komt er een 22e ding! Jeetje, wat heb ik hier veel 'vrije' avonden aan besteed. De eerste 10 dingen waren redelijk bekend voor me, en dat ging ook nog redelijk snel met schrijven. En toen moest ik aan de andere 11 dingen komen.. toen begon mijn zoektocht naar leuke apps en website waar ik het graag over zou willen schrijven. Het was niet altijd even makkelijk geweest. Zo heb ik uren op internet en in de appstore gekeken of er nog iets leuk tussen zat. Als ik dan eindelijk iets leuks vond, moest ik het natuurlijk nog uitproberen en mijn mening erover creëren, en daar zat ook de meeste tijd in maar het was ook meteen het leukste! He, even niet meer schrijven en even rustig de app of website bekijken. Door dit heb ik echt super veel leuke apps ontdekt. Ik had echt geen idee dat er zo ontzettend veel apps er überhaupt waren, want ik hield me er nooit echt mee bezig en beperkte me tot de meest bekende apps zoals WhatsApp. Maar dit opdracht heeft me er zeker bij geholpen om eens verder te kijken. Hieronder staan nogmaals de 21 dingen en een kleine commentaar erover (hoe ik er nu op dit moment over denk).


  • Ding 1 - Blogger > jup, het wordt nog steeds gebruikt. Ik denk dat ik na dit schooljaar Blogger niet meer gebruik. Ik heb dit nu voor dit opdracht nodig gehad, maar dat was het ook. Ik vind Blogger best leuk, maar ik lees liever blogs van anderen!
  • Ding 2 - Whatsapp > het is niet uit mijn leven meer weg te denken, haha!
  • Ding 3 - Instagram > zeer leuke app, voorlopig blijf ik het lekker gebruiken.
  • Ding 4 - Skype > dit heb ik nooit echt heel erg veel gebruikt, maar ik blijf het zeker nog gebruiken als ik bijvoorbeeld met mijn vriendinnen uit het buitenland wil bellen.
  • Ding 5 - Facebook > pas als er een andere soortgelijk site komt, ga ik van Facebook af.
  • Ding 6 - Twitter > mehh, dit is niet zo mijn ding. 
  • Ding 7 - Wunderlist > ook hoe geweldig dit leek, is het al van mijn telefoon verwijderd. Ik moet een agenda kopen..
  • Ding 8 - Geocaching > OHH shame on me, ik heb dit nog steeds niet uit geprobeerd. DIT. GA. IK. ZEKER. DOEN. BINNENKORT.
  • Ding 9 - YouTube > jupp, dit blijf ik gewoon gebruiken totdat ik een oude oma ben en alles toch al gezien heb. 
  • Ding 10 - Viber > dit gebruik ik niet overdreven vaak, maar ik ben blij dat ik Viber op mijn telefoon heb. 
  • Ding 11 - Depop > Ik vond dit toch niet zo bijzonder maar ik kan me voorstellen dat anderen dit wel erg leuk vinden! Ik geef al veel te veel geld uit.. dus ik heb de app voor mijn eigen veiligheid verwijderd. 
  • Ding 12 - Mijn Eetmeter > echt een goede app! Een aanrader voor mensen die op dieet willen. Voor mij heeft het niet zoveel nut gehad, dus ik heb de app verwijderd. 
  • Ding 13 - Youtfit > Mehh, ik was in het begin hier veel enthousiaster over. Geef mij maar Instagram.
  • Ding 14 - LinkedIn > hier heb ik nog steeds niet zoveel mee gedaan. 
  • Ding 15 - Ask.fm > Niks voor mij.. 
  • Ding 16 - PicMonkey > leuk leuk leuk !
  • Ding 17 - Ster Extra > leuk dat er zoiets is, maar ik werd niet echt warm van hun aanbiedingen. Ook deze app is nu in de prullenbak.
  • Ding 18 - Magisto > Ik ben blij dat ik dit ontdekt heb! Ik ben al tientallen filmpjes rijker!
  • Ding 19 - BreakFree > Deze app open ik af en toe om te schrikken van hoe vaak ik op mijn telefoon kijk. 
  • Ding 20 - Dropbox > nope, ik heb nog steeds geen account
  • Ding 21 - Clean Master > dit blijf een goede app!

Ik wil Androidworld bedanken! Daar heb ik veel leuke apps ontdekt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten