dinsdag 13 mei 2014

Ding 13 - Youtfit

Wat is Youtfit?
Youtfit is een applicatie voor je smartphone waarmee je je outfits met de rest van de wereld kunt delen.

Wat kun je met Youtfit?
Je kunt foto's van je outfit of bepaalde kledingstukken delen. De bedoeling is dat je er ook bij zet waar je het gekocht hebt en van welk merk de kledingstuk is. Zo kunnen andere gebruikers zien waar je het gekocht hebt en misschien zelf ook gaan kopen en tenminste inspiratie uit halen. Ook kunnen andere gebruikers je volgen en je kunt zelf ook mensen gaan volgen.

Wat zijn de voordelen van Youtfit?
  • Je kunt geïnspireerd door raken
  • Het is gratis
  • Het is wereldwijd
  • Zoeken naar bepaalde outfits is heel makkelijk door opgestelde categorieën 

Wat zijn de nadelen van Youtfit?
  • Het werkt niet altijd even snel
  • Op de homepage krijg je door rare formaten verdraaide foto's te zien

Wat is mijn ervaring met Youtfit?
Ik vind het een leuke app. Ik heb er eventjes op gekeken en ik denk dat ik me er wel mee zou kunnen vermaken. Het lijkt wel een beetje op Instagram, maar dan is dit alleen gericht op kleding. Heel handig als je zelf nog inspiratie zoekt voor je eigen stijl. Ook kun je advies krijgen van andere gebruikers, wat de app nog leuker maakt. Dat de app af en toe minder soepel werkt en de foto's op de homepage een rare formaat krijgen, stoort in principe niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten