donderdag 15 mei 2014

Ding 21 - Clean Master

Oeehh, is dit mijn laatste 'ding' en dus mijn laatste blogspot?! Jaa, dat is het! Door '21 dingen' op te schrijven heb ik een heleboel nieuwe apps ontdekt. Leuk!

Wat is Clean Master?
Dat is een app die je helpt om je telefoon schoon te houden.

Wat kun je met Clean Master?
Clean Master laat je weten wanneer je overtollige MB's hebt zodat je het allemaal kan verwijderen. Dat zorgt ervoor dat je telefoon wat sneller wordt. Je kunt je telefoon ook zelf scannen wanneer je het zelf wilt. Ook kun je je apps beheren en eventueel verwijderen. Als je een bepaalde app erg lang niet meer gebruikt hebt, laat de Clean Master het ook weten. Dit optimaliseerd het geheugen op je telefoon. Als je een nieuwe app gedownload hebt, laat Clean Master het altijd weten of het een veilige app is. Dat geldt ook voor websites die je bezoekt.

Wat zijn de voordelen van Clean Master?
  • Het ruimt je telefoon op 
  • Het waarschuwt je als je een onveilige app download of een onveilige website betreedt
  • Je krijgt een pop-up als Clean Master overtollige MB's gevonden heeft
  • Het is gratis 
  • Er is een geavanceerde functie om je bestanden zorgvuldiger te scannen

Wat zijn de nadelen van Clean Master?
  • Soms zit je er gewoon niet op te wachten dat er zoveel pop-ups van Clean Master verschijnen
  • Je kan niet zien wat hij precies wil verwijderen en wat nou de overtollige MB's allemaal inhouden

Wat is mijn ervaring met Clean Master?
Ik vind Clean Master vooral handig om mijn apps te beheren. Het verwijderen van apps is super makkelijk met Clean Master en daar gebruik ik het dus ook vooral voor. Ik vind het handig dat Clean Master het allemaal voor mij opruimt, want ik installeer heel veel apps om ze vervolgens allemaal weer te verwijderen, zonder erbij na te denken dat er allemaal rommel op mijn telefoon over blijft. Dat kan de Clean Master dan weer mooi voor mij gaan opruimen zodat mijn telefoon niet trager wordt. Ik vind het een prima app!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten